13 Τρόποι να βελτιώσετε την ταξινομήση σας στις μηχανές αναζήτησης

 




 

- Εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την ταξινομήση σας στις μηχανές αναζήτησης.
 


Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν βλέπετε τον όρο "SEO"; Πού επικεντρώνετε όλη την ενέργειά σας, όταν προσπαθείτε να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης;

Οι περισσότεροι άνθρωποι εστιάζουν ένα μεγάλο μέρος του χρόνου τους σε "λέξεις-κλειδιά".Ωστόσο, αν έχετε δουλέψει επιμελώς στη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών αλλά δεν έχετε ακόμα τα αποτελέσματα που θέλετε, ίσως χρειαστεί να λάβετε υπόψη άλλους παράγοντες που επηρεάζουν την ταξινόμηση των SEO.

Οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης όχι μόνο αξιολογούν τη συνάφεια των λέξεων-κλειδιών στις σελίδες και στα μετα-δεδομένα σε σχέση με τους όρους αναζήτησης ενός χρήστη, αλλά επίσης αξιολογούν πληροφορίες όπως η διάρκεια διαμονής των επισκεπτών στον ιστότοπό σας, το ποσοστό εγκατάλειψης, οι σπασμένοι σύνδεσμοι, οι προβολές σελίδων, εισερχόμενους και εξερχόμενους συνδέσμους και ούτω καθεξής..

Το να κάνετε τους χρήστες να παραμείνουν στον ιστότοπό σας και να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας μπορεί να ενισχύσει την κατάταξη του ιστότοπού σας και μπορείτε να το κάνετε βελτιώνοντας την εμπειρία και τη χρηστικότητα του χρήστη από τον ιστότοπό σας.

Η χρήση λέξεων-κλειδιών για να κάνετε τους επισκέπτες να κάνουν κλικ στο site σας είναι μόνο η μισή ιστορία. Εάν χρησιμοποιείτε το SEO ως "βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας για άτομα που χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης", η έννοια της φιλικότητας προς τους χρήστες γίνεται ένας σημαντικός παράγοντας.

Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τις διάφορες πτυχές της χρηστικότητας του ιστοτόπου που επηρεάζουν την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, πώς να βελτιώσετε τις ταξινομήσεις SEO, βελτιώνοντας την χρηστικότητα του ιστοτόπου και τι να κάνετε όταν φαίνεται να υπάρχει σύγκρουση μεταξύ χρηστικότητας και  "βέλτιστης πρακτικής".

 

• Τι είναι η χρηστικότητα του ιστότοπου;
 

Εδώ είναι μερικοί τρόποι που μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη του ιστοτόπου σας:

Αποτελεσματικότητα: μπορούν οι χρήστες να επιτύχουν τους στόχους τους όταν επισκέπτονται στον ιστότοπό σας; π.χ. Μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, να παραγγείλουν τα προϊόντα που επιθυμούν ή να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για εξυπηρέτηση πελατών;

Αποδοτικότητα: η αποτελεσματικότητα είναι αποδοτικότητα. Εκτός από την επίτευξη ενός στόχου, πόσο γρήγορα μπορεί ένας χρήστης να ολοκληρώσει μια εργασία; Αν οι επισκέπτες δεν μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται αποτελεσματικά και αποδοτικά στον ιστότοπό σας, τότε πιθανότερο είναι να απομακρυνθούν. Αν ξοδεύουν λίγο χρόνο στον ιστότοπό σας ενδέχεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην κατάταξη του SEO.

Μάθηση: μπορούν οι χρήστες να μάθουν να περιηγούνται γρήγορα στον ιστότοπό σας; Είναι οι προτροπές για δράση συνεπείς ώστε οι επισκέπτες να γνωρίζουν πώς να αλληλεπιδρούν; Όταν οι επισκέπτες ξοδεύουν πολύ χρόνο προσπαθώντας να καταλάβουν πώς να χρησιμοποιήσουν τον ιστοτόπο σας, ξοδεύουν λιγότερο χρόνο καταναλώνοντας τις πληροφορίες σας ή εξετάζοντας τα προϊόντα σας. Επιπλέον, όταν δεν μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται, είναι πιθανό ότι θα απογοητευτούν, θα απομακρυνθούν και δεν θα επιστρέψουν ποτέ.

Απομνημόνευση: μπορούν οι χρήστες να βρουν ξανά τον ιστότοπό σας την επόμενη φορά που θα μεταβούν σε μια μηχανή αναζήτησης; Η επανάληψη της κυκλοφορίας μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε μια ώθηση κατάταξης στην Google. Οι επισκέπτες μπορούν να βρουν τον ιστότοπό σας και στη συνέχεια να απομακρυνθούν για διάφορους λόγους. Μπορούν να το θυμούνται αργότερα και να προσπαθήσουν να το αναζητήσουν ξανά. Είναι η λέξη-κλειδί που σχετίζεται με τη συγκεκριμένη αναζήτηση αξιοσημείωτη ώστε να μπορούν να βρούν ξανά τον ιστότοπό σας;

Πρόληψη σφάλματος: ορισμένα σφάλματα σε έναν ιστότοπο μπορούν να επηρεάσουν όχι μόνο την εμπειρία των χρηστών αλλά και την κατάταξη των SEO. π.χ. Ένα σφάλμα 404 σελίδας που δεν βρέθηκε, ένας σύνδεσμος που λέει ένα πράγμα αλλά εμφανίζει κάτι άλλο ή έναν σπασμένο σύνδεσμο που δεν είναι πλέον έγκυρος.


• Πώς η καλή χρηστικότητα της ιστοσελίδας βελτιώνει την κατάταξη των SEO;


Οι μηχανές αναζήτησης ανταμείβουν τις σελίδες που είναι φιλικές προς το χρήστη, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν υψηλή χρηστικότητα. Η Google ευνοεί τους ιστότοπους που δεν είναι μόνο πλούσιοι σε λέξεις-κλειδιά, αλλά και δείχνουν την αφοσίωση των χρηστών.

Η κατάταξη του SEO βελτιώνεται όταν οι επισκέπτες μένουν στον ιστότοπό σας περισσότερο, βλέπουν περισσότερες σελίδες και επαναλαμβάνουν τις επισκέψεις τους. Όσο πιο φιλικός προς τον χρήστη είναι ο ιστότοπός σας, τόσο πιθανότερο είναι να συμβεί αυτό.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε 13 στοιχεία που όχι μόνο αυξάνουν την χρηστικότητα στον ιστότοπό σας, αλλά και συμβάλλουν στη βελτίωση της κατάταξης SEO:

 

 

• 1. Χρήσιμο, υψηλής ποιότητας, σχετικό περιεχόμενο

 

 

"Χρόνος παραμονής" είναι ο χρόνος που περνά ο επισκέπτης στον ιστότοπό σας και μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη της SE1O.
Όταν παρέχετε χρήσιμο περιεχόμενο, οι επισκέπτες τείνουν να μένουν περισσότερο στον ιστότοπό σας για να καταναλώσουν τις πληροφορίες και επομένως να αυξήσουν το χρόνο παραμονής τους.
Βάσει μιας έρευνας, το περιεχόμενο μεταξύ 2.000 - 2.500 λέξεων φαίνεται να κατέχει την υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Αν και η καταμέτρηση λέξεων δεν είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για το SEO - κανείς δεν θα διαβάσει τα περιεχόμενά σας αν δεν τα βρουν χρήσιμα - το μεγαλύτερο περιεχόμενο σας δίνει την ευκαιρία να προσφέρετε περισσότερη αξία, να συμπεριλάβετε περισσότερες λέξεις-κλειδιά, να ενσωματώσετε περισσότερες εξερχόμενες συνδέσεις και, φυσικά, να περάσουν περισσότερο χρόνο ανάγνωσης για να αυξήσουν το χρόνο παραμονής.
Ένας άλλος λόγος για να δημιουργήσετε εξαιρετικά χρήσιμο περιεχόμενο είναι ότι όταν οι επισκέπτες κάνουν σελιδοδείκτη το περιεχόμενό σας στο Chrome, θα βελτιώσει την κατάταξη του ιστότοπού σας στο Google στο Google.

 


Περιεχόμενο περίπου 2.500 λέξεων κατέχει την υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης..

 


• 2. Page load speed

 

 

Τόσο η Google όσο και η Bing λαμβάνουν υπόψη την ταχύτητα φόρτωσης σελίδας στον αλγόριθμο κατάταξης ιστοτόπων τους.
Οι χρήστες μπορούν να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας αν πρέπει να περιμένουν ακόμη και μερικά δευτερόλεπτα για κάθε φόρτωση σελίδας. Αυτό θα βλάψει τον χρόνο παραμονής, θα αυξήσει το ποσοστό εγκατάλειψης και θα μειώσει τον αριθμό των σελίδων που έχουν προβληθεί - όλα αυτά θα μπορούσαν να βλάψουν την ταξινόμηση των SEO σας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε την ταχύτητα φόρτωσης σελίδας, μερικές από τις οποίες περιλαμβάνουν τη χρήση μνήμης προσωρινής αποθήκευσης, διασφαλίζοντας ότι ο κώδικας είναι καθαρός και εξορθολογισμένος, βελτιστοποιώντας τα μεγέθη των εικόνων, μειώνοντας τον αριθμό των plug-ins και ελαχιστοποιώντας τις ανακατευθύνσεις.

 



Η σωστή βελτιστοποίηση των εικόνων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του μεγέθους του αρχείου και στη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης.

 

Έρευνες έχουν δείξει ότι η χρήση εικόνων καλής ποιότητας μπορεί να αυξήσει τον ρυθμό μετατροπής. Η σωστή βελτιστοποίηση των εικόνων σας μπορεί να σας βοηθήσει να εκμεταλλευτείτε τη χρήση φωτογραφιών για να δημιουργήσετε ενσυναίσθηση, να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και να βελτιώσετε την εμπειρία ενός επισκέπτη χωρίς να παρεμποδίζετε το χρόνο φόρτωσης που θα μπορούσε να επηρεάσει την ταξινόμηση των SEO σας.

 

• 3. Βελτιστοποίηση εικόνων

 

 

Εκτός από τη μορφή αρχείου εικόνας και το μέγεθος, υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σιγουρευτείτε ότι οι εικόνες σας δουλεύουν σκληρά για εσάς στις μηχανές αναζήτησης.
Μπορείτε να αναφέρετε τη σχετικότητα του περιεχομένου σας στις μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά για το όνομα του αρχείου εικόνας, την ετικέτα alt, τον τίτλο, την περιγραφή και τη λεζάντα.

 

• 4. Ετικέτες κεφαλίδας

 

 

Σε κανέναν δεν αρέσει να διαβάζει έναν τοίχο κειμένου.
Η καλή μορφοποίηση του περιεχομένου σας, βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη στον ιστότοπό σας. Κάνει τους αναγνώστες πιο πρόθυμους να ξοδέψουν χρόνο για να διαβάσουν το περιεχόμενό σας και να επιστρέψουν για περισσότερα, γεγονός που τελικά θα σηματοδοτήσει τη σημασία σας στις μηχανές αναζήτησης.
Η σωστή χρήση των ετικετών κεφαλίδας μπορεί να βοηθήσει στη διάσπαση του περιεχομένου σας σε ενότητες που είναι ευκολότερο να διαβαστούν και να αξιοποιηθούν.

 


Είναι εύκολο να εισαγάγετε ετικέτες κεφαλίδας στο WordPress για να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών και να βελτιώσετε την ταξινόμηση SEO των ιστοσελίδων σας.

 

 

Οι μηχανές αναζήτησης βαθμολογούν τις λέξεις-κλειδιά στις ετικέτες κεφαλίδας περισσότερο. Με τη συμπερίληψη σχετικών όρων στις ετικέτες κεφαλίδων σας, ενισχύετε επίσης την κατάταξή σας κατά των εν λόγω λέξεων-κλειδιών.

 

 

• 5. Εξερχόμενες συνδέσεις

 

 

Για να καταστήσετε το περιεχόμενό σας πιο χρήσιμο και συναφές, μπορείτε να συνδεθείτε με ιστότοπους αρχής για περισσότερες πληροφορίες σε βάθος που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι αναγνώστες σας.
Η σύνδεση με σεβαστούς ιστότοπους δεν θα αυξήσει μόνο τη συνάφεια του περιεχομένου σας και τον χρόνο που ξοδεύουν οι αναγνώστες στον ιστότοπό σας, αλλά πιστεύεται επίσης ότι στέλνει σήματα εμπιστοσύνης στην Google και βελτιώνει την κατάταξη του SEO.
Ωστόσο, όσα περισσότερα δεν είναι αναγκαστικά και καλύτερα. Πάρα πολλοί εξερχόμενοι σύνδεσμοι μπορούν να αποσπούν την προσοχή και να δυσχεραίνουν το περιεχόμενο.

 

• 6. Διαφορετικά πολυμέσα

 

 

Οι εικόνες, τα βίντεο, τα slideshows και ο ήχος μπορούν να σας βοηθήσουν να εμπλουτίσετε την εμπειρία του χρήστη και να σας επιτρέψουν να παρέχετε πληροφορίες με τρόπο που ταιριάζει περισσότερο στους ιδανικούς επισκέπτες του ιστότοπού σας.
Ενεργούν επίσης ως σήμα ποιότητας περιεχομένου στις μηχανές αναζήτησης ... Εν τέλει, έχετε δουλέψει για να κάνετε το περιεχόμενό σας να φαίνεται καλό και διαδραστικό!
Το μάρκετινγκ βίντεο έχει καταστεί αναπόσπαστο στοιχείο για την εμπλοκή και τη μετατροπή του χρήστη. Διαπιστώθηκε ότι οι ιστότοποι που χρησιμοποιούν βίντεο μπορούν να επιτύχουν ποσοστό μετατροπής υψηλότερο κατά 4,8%, σε σύγκριση με τον μέσο όρο 2,9% σε ιστότοπους που δεν χρησιμοποιούν.

 



Τα βίντεο επιτρέπουν στους επισκέπτες να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε έναν ιστότοπο και να λαμβάνουν περισσότερες πληροφορίες.

 


• 7. Σπασμένοι σύνδεσμοι

 

 

Ποιος θέλει να πάρει μια σελίδα σφάλματος 404 αφού κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο; Οι σπασμένες σύνδεσμοι καθιστούν την κακή χρηστικότητα.
Όχι μόνο αυτό, οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν έναν μεγάλο αριθμό κατεστραμμένων συνδέσεων ως σήμα ενός παλιού, παραμελημένου ιστότοπου και αυτό μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη της SEO σας.
Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να περάσετε από κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας και να ελέγξετε τους συνδέσμους χειροκίνητα. Υπάρχουν πολλά εργαλεία και εφαρμογές για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας δεν περιέχει κατεστραμμένους συνδέσμους, όπως το Google Webmaster Tool.

 


• 8. Αναγνωσιμότητα

 

 

Ακόμα κι αν έχετε ένα καλά εκπαιδευμένο ακροατήριο, πιθανότατα δεν θέλουν να αποκρυπτογραφήσουν μια διδακτορική διατριβή κάθε φορά που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας και διαβάζουν το περιεχόμενό σας. Δεν θέλετε να παραιτηθούν από την ανάγνωση του περιεχομένου σας και να κάνουν κλικ μακριά επειδή είναι πολύ δύσκολο να αφομοιώσουν το άρθρο.
Η εύκολη ανάγνωση και κατανόηση του περιεχομένου σας, βοηθάει να γίνει χρήσιμο για τους αναγνώστες σας. Ορισμένοι ειδικοί πιστεύουν επίσης ότι η Google λαμβάνει υπόψη την αναγνωσιμότητα κατά την κατάταξη ιστοσελίδων.

 

• 9. Διάταξη και μορφοποίηση

 

 

Η σωστή μορφοποίηση και μια φιλική προς το χρήστη διάταξη μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών και να κάνει το περιεχόμενό σας εύκολο στη ανάγνωση και την κατανόηση, ώστε οι αναγνώστες σας να παραμείνουν στον ιστότοπό σας περισσότερο και να καταναλώσουν τις πληροφορίες του ιστοτόπου σας.
Η μορφοποίηση μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη βελτίωση της χρηστικότητας μιας ιστοσελίδας, καθιστώντας το περιεχόμενο εύκολο να το διαβαστεί:

  • Χρησιμοποιήστε μέγεθος γραμματοσειράς και τυπογραφία που είναι ευανάγνωστα.
  • Χρησιμοποιήστε τον έντονο τύπο και τα χρώματα - με φειδώ και στρατηγικά - για να καλέσετε σημαντικές πληροφορίες και να κάνετε εύκολη τη σάρωση του περιεχομένου.
  • Χρησιμοποιήστε σύντομες παραγράφους και άφθονο διάστημα μεταξύ των γραμμών - σε κανένα δεν αρέσει ένα τείχος κειμένου.
  • Χρησιμοποιήστε λίστες με κουκκίδες ή αριθμούς για λόγους σαφήνειας.
  • Χρησιμοποιήστε τεχνικές όπως ολισθητήρες, καρτέλες, προοδευτικές διατάξεις, δομημένα πλέγματα, παράθυρα pop-up, στοιχεία ανατροπής και αναπτυσσόμενα μενού για να οργανώσετε περιεχόμενο και να προσθέσετε αλληλεπίδραση.
  • Διαχωρίστε το περιεχόμενο σε τμήματα με υποκατηγορίες. Η σωστή χρήση των ετικετών κεφαλίδας που περιλαμβάνουν λέξεις-κλειδιά βοηθά επίσης στη βελτίωση της κατάταξης SEO.

 


• 10. Σελίδα "Επικοινωνήστε μαζί μας"

 

 

Σύμφωνα με την Google, οι ιστότοποι που έχουν επαρκείς πληροφορίες επικοινωνίας θεωρούνται πιο αξιόπιστοι και, ως εκ τούτου, ενδέχεται να κατατάσσονται υψηλότερα από τις μηχανές αναζήτησης.
Η συμπερίληψη μιας σελίδας επικοινωνίας στον ιστότοπό σας και η τοποθέτηση του συνδέσμου στην πλοήγηση όχι μόνο καθιστά καλή εμπειρία χρήστη (ειδικά εάν διαθέτετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου), αλλά μπορεί επίσης να σας κερδίσει στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Διαπιστώνεται ότι μια καλά σχεδιασμένη φόρμα επικοινωνίας αυξάνει τη συμμετοχή των χρηστών στην ηλεκτρονική παρουσία μιας εταιρείας. Βοηθά επίσης στη δημιουργία νέων επιχειρηματικών ευκαιριών, στη εύρεση νέων πελατών, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και σε πολλά άλλα.

 


• 11. Αρχιτεκτονική ιστοτόπου και πλοήγηση

 

 

Όταν οι επισκέπτες δεν μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται σε έναν ιστότοπο αμέσως, πιθανότατα θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπο και αυτό συμβάλλει σε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, χαμηλό χρόνο παραμονής και χαμηλό αριθμό σελίδων που έχουν προβληθεί.
Μια καλά σχεδιασμένη αρχιτεκτονική ιστοτόπων που αντικατοπτρίζεται στη σαφή πλοήγηση είναι κρίσιμη για να βοηθήσει τους επισκέπτες να βρουν αυτό που θέλουν στον ιστότοπό σας, να επιτύχουν τους στόχους τους και να επανέλθουν επανειλημμένα (οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις μπορούν να βελτιώσουν την κατάταξη των SEO).

 


• 12. Βελτιστοποίηση σε κινητά τηλέφωνα/tablets

 

 

Από τον Απρίλιο του 2015, η Google έχει αρχίσει να επιβάλλει κυρώσεις σε ιστότοπους που δεν είναι βελτιστοποιημένοι για κινητά, ανυψώνοντας την κατάταξη της μηχανής αναζήτησης.
Όλο και περισσότεροι χρήστες καταναλώνουν περιεχόμενο σε κινητές συσκευές, και όταν ο ιστότοπος δεν είναι βελτιστοποιημένος για κινητά  επηρεάζεται η εμπειρία και η μετατροπή των χρηστών.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους εμπόρους B2B. Έρευνες έδειξαν ότι το 77% των στελεχών χρησιμοποιούν το smartphone τους για να ερευνήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία για την επιχείρησή τους.
Δεν είναι μόνο για ιστοσελίδες B2B. Εταιρείες όπως το Yelp που λειτουργούν ως κατάλογοι αναζήτησης που συνδέουν τους καταναλωτές με επιχειρήσεις, διαπίστωσαν ότι το 55% όλων των αναζητήσεων προέρχεται από κινητές συσκευές.

 


Ο αριθμός των χρηστών που έχουν πρόσβαση στο Internet μέσω κινητών συσκευών έχει ξεπεράσει τον αριθμό αυτών που χρησιμοποιούν σταθερό υπολογιστή.

 


• 13. Κοινωνικά μέσα

 

 

Ο αριθμός των Facebook share, τα tweets, τα pins του Pinterest και άλλες αναφορές κοινωνικών μέσων μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη SEO.
Η εγκατάσταση κουμπιών κοινωνικής διανομής στον ιστότοπό σας όχι μόνο διευκολύνει τους χρήστες να μοιράζονται το περιεχόμενό σας και, ως εκ τούτου, βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών, μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να καταταχθείτε υψηλότερα στις αναζητήσεις.
Η κοινωνική κατανομή συμβάλλει επίσης στην προώθηση αγοραστικής συμπεριφοράς: Σχεδόν 4 στους 10 χρήστες του Facebook αναφέρουν ότι έχουν πάει από το να τους αρέσει, να κοινοποιούν ή να σχολιάζουν ένα στοιχείο και τέλος να το αγοράζουν, ενώ το 43% των χρηστών των κοινωνικών μέσων έχει αγοράσει ένα προϊόν μετά την κοινοποίηση του στο Pinterest , Το Facebook ή το Twitter.
Για παράδειγμα, μια εταιρεία θα μπορούσε να ενισχύσει την οργανική κίνηση κατά 15% σε μόλις 2 εβδομάδες μετά από μια εκστρατεία με στόχο την αύξηση της κοινωνικής συμμετοχής.

 

Η επίλυση της σύγκρουσης μεταξύ χρηστικότητας και SEO "βέλτιστης πρακτικής"

Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα στοιχεία που συμβάλλουν στην καλή χρηστικότητα βελτιώνουν επίσης την κατάταξη SEO. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες εμφανίζεται σύγκρουση:

  • Πολλοί δημιουργοί περιεχομένου "φορτώνουν" με λέξεις-κλειδιά μια σελίδα για να ανέβει στην κατάταξη, αλλά αυτό θα μπορούσε να υπονομεύσει την αναγνωσιμότητα και την εμπειρία χρήστη του περιεχομένου.
  • Η προσπάθεια απόκτησης λέξεων-κλειδιών σε ένα άρθρο μπορεί να επηρεάσει την επιλογή λεξιλογίου του συγγραφέα, κάνοντας κάπως δύσκολο το περιεχόμενο να κατανοηθεί.
  • Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι μπορούν να είναι καλοί για το SEO, αλλά πάρα πολλοί από αυτούς μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή και αν δεν σχετίζονται άμεσα με το θέμα, μπορούν να επηρεάσουν την εμπειρία του αναγνώστη.
  • Η υπερφόρτωση των υποσέλιδων με κάθε σελίδα που περιέχει ο ιστότοπος μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της κατάταξης SEO, αλλά δημιουργεί επίσης σύγχυση όταν ένας επισκέπτης προσπαθεί να αναζητήσει ορισμένες βασικές σελίδες.

Μερικές φορές, ιδιαίτερα βραχυπρόθεσμα, ίσως χρειαστεί να κάνετε μια ανταλλαγή μεταξύ μεγαλύτερης επισκεψιμότητας και βέλτιστης εμπειρίας χρήστη.
Μην δεχτείτε να συγκρίνετε αριθμούς - όπως αριθμούς επισκεπτών και προβολές σελίδων. Η επισκεψιμότητα από το SEO μπορεί να σας δώσει υψηλότερα αριθμητικά στοιχεία βραχυπρόθεσμα, αλλά η καλύτερη εμπειρία χρήστη μπορεί συχνά να οδηγήσει σε υψηλότερες μετατροπές.
Μακροπρόθεσμα, με προσοχή στη μετατροπή και τελικά στα έσοδα, είναι συχνά μια έξυπνη κίνηση να δώσουμε προτεραιότητα στην εμπειρία των χρηστών αντί να χρησιμοποιούμε κάθε τέχνασμα για να ανεβούμε στις μηχανές αναζήτησης.